|
П`ятниця 13.12.2024 10:02 |
Погода | |
|
|
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід |
Комунальний заклад
"Дніпрорудненська
загальноосвітня
школа І-ІІ ступенів"
Василівської районної ради
Запорізької області |
Всього матеріалів в каталозі: 19 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Звіт з виховної роботи
за І семестр 2016-2017 навчального року
в К З «Дніпрорудненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів»
Василівської районної ради Запорізької області
|
Тема:
Значення пристосування організмів
до умов існування. Поведінка рослин і тварин.
Мета: закріпити знання учнів про форми поведінки тварин,
їх значення і причини, розкрити значення пристосувань до умов існування для
життя живих організмів, розглянути та порівняти ці явища в рослин і тварин,
звернути увагу учнів на неприпустимість грубих порушень людиною умов існування
рослин і тварин в природі
|
ПРОЕКТ "Дизайн моделі школи", дівчата 5 кл.
|
Соціальна служба школи
Мета роботи:
- сприяння
становленню, розвитку і реалізації духовності дитини;
- гармонізація
та демократізація відносин дитини та суспільства;
- реалізація
функцій соціального виховання, соціальної допомоги та захисту учнів.
|
Розробка уроку
з основ здоров’я 5 клас (відкритий
урок, районний семінар вчителів основ здоров’я,
04.05.2012 року), вчитель – Бочарова
А.А.
Тема:
Позитивний вплив на здоров’я дружніх стосунків між
однокласниками та іншими дітьми. |
Здоров 'язбережувальні педагогічні технолоргії вирішують освітні завдання (навчання, виховання, розвиток) за умови збереження здоров'я всіх учасників навчального процесу.
|
|
Усе частіше у педагогіці використовуються терміни,
якими позначають соціально дезадаптованих дітей – „важковиховувані”,
„педагогічно занедбані”, „схильні до правопорушень”, „соціально занедбані” – і
традиційно пов’язують з кризовим підлітковим віком. Педагогічний словник
тлумачить „важковиховуваність” як „свідомий або несвідомий спротив дитини
цілеспрямованому педагогічному впливу, викликаний найрізноманітнішими
причинами, включаючи педагогічні прорахунки вихователів, батьків, дефекти
психічного і соціального розвитку, особливості характеру, інші особистісні
характеристики учнів, вихованців, що ускладнюють соціальну адаптацію, засвоєння
навчальних предметів та соціальних ролей”. |
Зміст і форми практичних завдань з інформатики
|
«Активізація рухової активності учнів на уроках фізичної культури та в
позакласній діяльності як умова формування здорової особистості».
|
|
|