"Проектний підхід до формування культури здоров'я суб'єктів освітнього процесу"
КЗ "Дніпрорудненська загальноосвітня школа І - ІІ ступенів" - експериментальний майданчик обласного рівня.
Працюємо над створенням "Школи сприяння здоров'я" під керівництвом:
Планування роботи школи здійснено шляхом створення Каскадної програми розвитку навчального закладу,
в якій враховано розвиток наступних підсистем:
- Дидактичної системи;
- Виховної системи;
- Система збереження, зміцнення здоров’я, формування культури здоров’я;
- Методичної системи;
- Матеріально - технічної бази школи.
Метою Програми є забезпечення подальшого розвитку школи як повноцінного освітнього простору для навчання, виховання і самовдосконалення учнів з максимальним урахуванням природних особливостей та обдарувань на засадах створення безпечних і комфортних умов життєдіяльності суб’єктів освітнього середовища в межах навчального закладу.Цільові проекти каскадної програми розвитку школи згруповані за відповідними системами навчального закладу, а педагогічні зусилля сконцентровані на певних ступенях у функціонуванні означених систем:
І. Ступінь збереження позитивних перспективних напрацювань педагогічного колективу;
ІІ. Ступінь зміцнення набутих перспективних напрацювань педагогічного колективу;
ІІІ. Ступінь створення нововведень у контексті модернізації освітньої системи
школи.
Такий підхід до розбудови моделі "Школи сприяння здоров'ю" дозволяє, не руйнуючи цілісності освітньої системи, забезпечувати цілеспрямований розвиток кожної автономної системи у функціонуванні школи.