Четвер
02.05.2024
19:59
Погода
Яндекс.Погода
Категорії розділу
Мої статті [2]
Методична робота. Статті. [8]
Виховна робота. Статті. [5]
Методична робота. Файли. [2]
Виховна робота. Файли [0]
Мої файли [2]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Поделитися

Комунальний заклад

"Дніпрорудненська

загальноосвітня

школа І-ІІ ступенів"

Василівської районної ради

Запорізької області

Головна » Статті » Виховна робота. Статті.

КОМПТЕНТІСНИЙ ПІДХІД У ВИХОВНIЙ РОБОТI (ФОРМИ РОБОТИ)

   

      

КОМПТЕНТІСНИЙ  ПІДХІД У ВИХОВНIЙ РОБОТI (ФОРМИ РОБОТИ)

Соціальна компетентність

1. Визначення активу школи.
2. Створення творчих груп за інтересами та вiдповiдно до основних стратегічних напрямків роботи.
3. Проведення ток-шоу «За i проти», «Круглий стіл».
4. Здійснення самоврядування, проведення днів самоврядування, днів дублера тощо.
5. Залучення учнів до підготовки заходів виховного характеру.
б. Надання шефської допомоги тим, хто її потребує.
7. Проведення тренінгів, моделювання конфліктних ситуацій та шляхів виходу з них.
8. Проведення тематичних годин.
9. Координація штабу дисципліни та порядку.

Полікультурна компетентність
1.Проведення колективних творчих справ.
2. Проведення екскурсій до музеїв, пам’яток культури, на природу.        
3. Проведення фестивалів дружби, тижнів культури народів країни та світу. 
4. Проведення спортивних та сімейних заходів. 
5. Проведення зустрічей з цікавими людьми.
б. Проведення акцій милосердя «допоможи ближньому».
7. Органiзацiя роботи Пошти довіри (спільно з психологом).
8. Проведення анкетування «Допоможи собі сам».

Комунікативна компетентність 
1. Проведення колективних творчих справ, що передбачають активiзацiю безпосереднього спілкування дітей. 
2. Органiзацiя гурткової роботи. 
З. Проведення конкурсів декламаторів, фестивалів усної народної творчості, конкурсів юних поетів, конкурсів мiнi-творiв тощо. 
4. Органiзацiя роботи шкільного прес-центру. 
5. Проведення зустрічей з цікавими людьми.
б. Органiзацiя волонтерських груп.

Iнформацiйна компетентність

1.Створення шкільного iнформацiйного центру, випуск шкільної газети чи iнформацiйного бюлетеня. 
2. Органiзацiя лекторських груп по класах. 
З. Здійснення спiвпрацi з бiблiотекою. 
4. Стимулювання учнів до оволодіння комп’ютерною грамотністю. 
5. Проведення зустрічей з спiвробiтниками правоохоронних органів, служби охорони здоров’я, державної адмiнiстрацiї.
б. Стимулювання пошуково - дослідницької роботи учнів, створення Книг пам’яті тощо.

Компетентиiсть самоосвіти та саморозвитку 
1. Органiзацiя  клубів за інтересами.
2. Органiзацiя газетних рубрик «Чи знаєте ви?», «Це варто запам’ятати». 
З. Проведення класних годин «Про що ви дізнались не з пiдручникiв». 
4. Залучення учнів до роботи в предметних гуртках. 
5. Залучення учнів до участі в заходах предметних тижнів, у олiмпiадах. 
б. Проведення конференцій. 
7. Органiзацiя конкурсів ерудитів, інтелектуальних ігор, КВК, які передбачають активне залучення потенціалу школярів.  8. Заохочення на класному та шкільному рівнях переможців конкурсів, олiмпiад.

Компетентність продуктивної творчої дiяльностi

1. Проведення інтелектуальних ігор, які сприяють розвитку творчого потенціалу.

2. Проведення предметних тижнів, декад. 

3. Проведення творчих конкурсів (пісенних, танцювальних, малюнків, саморобок), виставок творчих робіт. 

4. Сприяння виявлення та розвитку творчого потенціалу кожного учня. 

Категорія: Виховна робота. Статті. | Додав: ДЗОШ (01.02.2011)
Переглядів: 629 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]