Четвер
02.05.2024
15:59
Погода
Яндекс.Погода
Категорії розділу
Мої статті [2]
Методична робота. Статті. [8]
Виховна робота. Статті. [5]
Методична робота. Файли. [2]
Виховна робота. Файли [0]
Мої файли [2]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Поделитися

Комунальний заклад

"Дніпрорудненська

загальноосвітня

школа І-ІІ ступенів"

Василівської районної ради

Запорізької області

Головна » Статті » Виховна робота. Статті.

Досвід роботи власного видання

Досвід роботи власного видання

 Розвиток шкільних редакцій столиці – це майбутнє української преси. Газети, створені творчими зусиллями молодих журналістів  показують, що вони мають свою нову принципову позицію, і це дає підстави чітко зазначити – що майбутнє у професійної журналістики є! Ми маємо надію, що найкращі з тих, хто сьогодні робить шкільну газету, завтра підуть працювати в газети, на радіо та телебачення України.

Хочу побажати юним кореспондентам  безмежної жаги знань. Запам’ятайте: усього у світі можна досягти, якщо керуватися розумом! Нехай всі знання, що ви здобудете працюючи у шкільних редакціях, завжди будуть із вами і допомагатимуть долати труднощі життя!

 

Начальник відділу інформаційного забезпечення ГУОН

Юрій Баглай

 

Найважливіший період становлення особистості припадає на шкільні роки. Через це виняткову роль у формуванні молодої людини відіграє шкільний колектив. Саме він є основним соціальним середовищем, у якому виховуються потреби, розкриваються задатки, формуються здібності особистості.

Виховна сила шкільного колективу великою мірою залежить від того, які інтереси і духовні потреби формуються у школярів і чи гармонують вони з бажаннями, особливо підлітків і старшокласників. Щоб колектив став реальною і впливовою силою для кожного учня, треба передусім знайти таку форму, яка б найкраще об’єднувала дітей.

Самоврядування – дієвий спосіб поєднання теорії та практики у вихованні учнів, своєрідна практична частина громадянської освіти та виховання. Учні готуються до свідомої активної участі в суспільному житті, до самостійної адаптації в умовах швидких змін суспільного життя та на практиці засвоюють свої права та обов’язки. Добре організоване учнівське самоврядування стає тією силою, котра може розв’язати важливу проблему – навчити учнів приймати рішення і нести за них відповідальність. Якщо учнівське самоврядування почне реально діяти, життя всіх учасників навчального процесу стане цікавим і демократичним.

Яскравим і надзвичайно дієвим засобом учнівського  самоврядування в нашій школі є випуск шкільної газети «Промінь».

«Промінь» - саме шкільна газета, а не учнівська, тому що в ній працюють не тільки учні, але й вчителі школи. Такий тандем дозволяє в життя реалізовувати принцип «Учитель-учень-партнери».

  Існує стереотип, що школа – лише підготовка до життя. Та в нашій школі з цим не згодні. Школа – це і є саме життя, при чому, поза сумнівом, одна з найяскравіших його сторінок. Щоденно ми намагаємось заповнити простір дитини соціально корисними справами, духовним багатством і позитивними емоційними враженнями. Збір матеріалів для чергового випуску «Промінь» – це поле діяльності для тих, кому не байдуже шкільне життя, хто прагне зробити його кращим і змістовнішим. Всі, хто любить творити (писати вірші чи статті ), хто вміє спілкуватися, всі, хто має цікаві ідеї і пропозиції можуть знайти поле діяльності в редакції «Промінь».

На сторінках газети ми висвітлюємо події шкільного життя, результати найрізноманітніших опитувань, проводимо різні акції, конкурси, вітаємо переможців олімпіад, спортивних змагань та інших конкурсів, іменинників та ювілярів. Така діяльність сприяє згуртуванню дитячого та педагогічного колективу, розвитку громадської думки, процесу соціалізації учнів, ефективнішому входженню в доросле життя.

Якщо школа керується інтересами і потребами дітей, вона стає улюбленим місцем, де учні не лише вчаться, а й живуть повноцінним духовним життям. Випуск шкільної газети формує в дітях: самостійність прийняття управлінського рішення; відповідальність за прийняте рішення та його вплив на оточення; спрямування на розкриття і реалізацію своїх потенційних можливостей; відчуття взаємозв’язку Учень – Клас – Учитель.

Важливим чинником виховання є згуртованість людей у колективі на основі єдності мети, праці, діяльності. У процесі роботи над випуском чергового номера газети ми домагаємось того, щоб завдяки багатству життя колективу кожен учень переживав найвищу людську радість – творення для людей, постійне внутрішнє збагачення, радість усвідомлення того, що тебе шанують і поважають люди. Важлива умова успішного виховання полягає в тому, щоб кожного учня приваблювала робота і життя колективу, щоб колектив був сферою вияву самого себе, полем, на якому можна показати себе у всій красі і величі.

«Промінь» - це співпраця і спосіб світосприйняття, що тримають курс на створення атмосфери успіху і дозволяють школі жити і творити в режимі самоврядування.

І хоча колектив газети ще досить молодий, так як працює лише з грудня 2009 року і газетних випусків у нас не багато, але ж він згуртований і працьовитий і завжди поповнюється новими учасниками. Досвіду у нас не багато, тому ми часто змінюємо рубрики і тематику, вивчаючи читацькі потреби. Але все ж газета працює, а її члени, із учнів показують себе дорослими і сміливо входять в доросле життя.

У кожної школи, як і у кожної людини, є своє обличчя, свій «характер». От і наша Дніпрорудненська  загальноосвітня школа І, ІІ ступенів не виняток. З її стін, як правило, вилітають орлята, за яких соромно не буває.

Категорія: Виховна робота. Статті. | Додав: ДЗОШ (23.01.2011)
Переглядів: 695 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]